yeah!

witches, spiders, frogs and holes

Marcel Bontempi, le leader charismatique des Montesas, nous offre un premier album solo.
"witches, spiders, frogs and holes" demos & recordings 2009-2014, sortie sur le label germanique Stag O Lee rds, inclus 21 titres de rock'n'roll, beat, early rhythm des plus classieux.

Afin d'en savoir un peu plus sur ce travail, j'ai posè quelques questions a wonder Marcel..oui mais en Catalan !En effet, el senyor Montesas a vécu dans le baix, durant sa jeunesse avec son père à Barcelona et il maitrise la langue de Dali , bien mieux que moi..c'est rigolo, et c'est ici.
Després del llançament del seu Quantes 45 rpm, aquest treball era essencial per a la síntesi de les seves carriere..decris ens plau sius, el contingut del seu primer LP?
El LP "witches Spiders frogs & holes" es en effecte una compilació de tot lo que ha sortit fins ara en plá SOLO, pero a mes a mes es pot sentir Versions alternatives de per exemple "big fat Spider" i generalment he enriquit la Cosa amb caoncons del meu "poison cabinet".... tambe hi trobaras una canco que esta fet per una pel.licula de cine, i tambe hi sera la banda sonora del Trailer que he fet per multioptica... ah - i sobretot dos cancons noves en un 7" suplementari!
Quina és la seva relació amb el sello STAG- O- LEE?
el Reinhard de stag-o-lee ja fa una bona estona que el conneixo. admiro la seva manera tranquila de fer les coses i m'agrada molt el seu gust de musica , aquestes canconcs criminals "Popcorn"

Estàs sol, per a l'enregistrament d'aquests discos o acompanyats pels músics?
jo sempre ho faig sol. tots els instruments, aixo ho puc controlar tot!!! pero en la canco per la pel.licula jo nomes he fet el cant, una gitarra electrica i el baix....la resta eren mercenaris que la produccio del film va agafar per enregistrar el Background.

Així que ja saps, com un líder carismàtic dels Montesas, com Marcel Bontempi en solitari i ha muntat un altre grup? Dr. Bontempi Snake Oil Company, parli amb nosaltres de aixo..
val,  Snake Oil Company , ja fa temps que penso de montar un grup Hillbilly, pero em faltava el Instrument clau "el violi" per fi he trobat una, i jo conneixia aquest xicot de Frankfurt que toca molt bé la harmònica, i em pensava que seria una bona Cosa de agafar els dos instruments (el un molt "blanc" el altre molt "negre") i fer ne un grup, que toca canconcs "negres" en blanc i cancons "blances" en negre ,aixo es mes o menys la idea....
 
Sempre ens hem divertit tant a Cassel?
home, cassel  es una ciutat molt mediocre, pero em va Donar molt empeny quant era jove i estudiava. la ciutat es tant Petita, que en poc temps conneixes tothom , aixo es molt practic per muntar un grup. ara estic vivint en la countryside, en un poble Petit molt tranquil i nomes sortim per tant en quant per fer concerts...

En el títol de nou treball pot llegir les dates "2009-2014" 15 anys carriere..tu somni té altres projectes musicals?


la realitat es que estic molt Content com va ara , m'encanta de fer cancons i registrar-les.... em passo dies i nits senceres en la cambra de enregistrament (que en realitat es una parcel.la en un bunker de la segona Guerra mundial) , i no sento el temps que passa , em sento com un Zombie. de vegades em fa una mica de por, es com si jo no fes res.... jo nomes ho faig tot automaticament, en sense pensar - la canco ho mana, m'entens? la canco em diu, que haig de fer , no jo... es molt estrany... que mes vull fer? uh, hi ha un munt que fer... estic treballant amb coses exotiques ara (Martin denny per pobres) i ja estic pensant amb noves canconcs de monstres com ara Frankenstein etc. o una peca de rocksteady o ska tambe m'agradaria... a veure on em portaran les cancons...

Podem parlar amb el peculiar so dels seus enregistraments, amb el estetisme i l'ambient de la seva disques..d'un estil Bontempi, que produiria artistes ?
molte gent no s'ho creura , pero per exemple "dig a hole" esta enregistrat amb una cinta de 4 pistes a casa meva. crec que el secret del so meu, es que tot es molt molt pobre , en sense estudi gran. la unica Cosa que es molt important i que ha costat diners es el microfon. el microfo sempre el poso molt lluny de la font del so, per tenir un so bo.

Et vaig veure, hi havia poc temps per el A WAMBA BALUBA CLUB de Barcelona amb els MONTESAS, quan vas a fer concerts en solitari o amb Dr. Bontempi Snake Oil Company, per aquí?
els concerts en solitari els estic treballant, ja hi han preguntes desde espanya i he dit que si! aixi, ens veurem per aqui...

Oh, vous ne comprenez rien au Catalan ?! Sur la droite de votre ècran se trouve le translate de google..mais si vous me le demandez, je traduirai ici même cette interview avec plaisir..
Marcel Bontempi – Witches, Spiders, Frogs & Holes/Demos And Recordings 2009-2014. Le magicien du Rhythm fait son retour sur Stag-O-Lee rds avec une collection de 21 amazing tunes : 14  inclus dans ses nombreux 45t - 7“, réalisés sous : Witchcraft, Sleazy, Stag-O-Lee, Migraine et Squoodge (pour la plus part sold-out) et 7  titres jamais sorties !!!!

La version vinyle packaging d'un LP et 45t plaira à tout collectioneur, mais le CD digipak contient un booklet de 16 pages. Le tout est une pépite de documentation, chaques titres y sont expliquè par Darren Ross On y trouve aussi de nombreuses photos , et bien sur les pochettes ainsi que tout le " Artwork "  est signè Mr. Bontempi himself.

le facebook de STAG O LEE rds.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire